Monday, October 1, 2012

5 tahun sudah....

10 October 2012

5 tahun sudah aku berkhidmat sepenuh tenaga dan usaha =) over plak..bekerja utk company aku skg ni...Alhamdulillah!

Nangis, Ketawa, Sedih, Marah,Kecewa, Happy...mcm2 perasaan penah aku rs...

Antara memori yang aku ingat....

  • malas nk pergi interview, tp berkat paksaan boyfriend (skg hubby)...aku dpt kerja ni
  • kenangan naik motor dr serdang ke LRT sg besi, LRT STAR sg besi ke LRT Masjed Jamek tukar PUTRA, lepas tu ke Jelatek..kemudian sambung naik bus...atau taxi...(selalu terserempak dgn Imad dan Tajul)
  • kena marah ngn mem sampai nangis ngadu kat boyfriend
  • pernah tension dgn tajul smpi tahap nk berenti keje...
  • makan lunch ramai2 yg biasanya semua lelaki...
  • bulan puasa...makan mcD dlm kereta kak Fairoze...klu x beli Mcd pun makan kurma jek ;)
  • pecah perut dgn lawak abg lan....
  • pernah ade scandal dgn officemate...ops!
  • pernah bertekak dgn ofiicemate lelaki yg poyo lepas tu aku sendiri yg nangis
  • pernah dapat Bonus tertinggi (bulanan)...(perasan)
  • buat hamper hari raya
dan antara orang yang aku sayang di sini ialah

  • of cos la Kak Fairoze..alhamdulillah.teringat masa awal2 kenal dia dulu...dia mmg sangat baik dan supportive...xberkira...dan boleh dikatakan dia faham perasaan aku..skg dia la satu2 nye orang yang taw semua masalah yg ade dlm hidup aku ni..well..aku pun taw dia punya...so no big deal..haha...kak, kalau akk bace ni..ye mira syg akk sangat2...sob sob...
  • kedua ialah boss saya ...En. Rozaini..xde boss yg sebaik dia...itu jek yg boleh sy ckp..boss2 yg lain sila jgn kecik ati...(eh..mcm la boss bc belog khaaannn!)

yg lain jgn kecik ati...sbb entry ni utk yg dah kenal 5 tahun ye...so entri 10 tahun nt pasti ada nama korg.. =)

1 comment: