Wednesday, October 3, 2012

Semakin rapat

Tahun demi tahun..kami menjadi semakin rapat....mungkin disebabkan jarang berjumpa..kami jarang nk bergado...sentiasa rindu..tp tipula kalau kate xde gado langsung kan...hello...bak kata aku kat member aku..'xbest la beb kalau xgado..' kadang2 tu sengaja create pasal utk pastikan yang kami bergado...

sebab i tell u..the feeling after bergado is SUPERB...hihi...

lama2 tu sebagai membuktikan kami ni pasangan kekasih yg setia.kami membuat penjanjian gila...iaitu pertukaran handphone....sekali dgn simkad...

until now...my number 013-6xxxx44 is asalkan ialah no si dia... dan
his number 013-7xxxx94 is asalnya adalah no hp aku... comel x? sila muntah sekarang...

bayangkan masa baru2 tukar tu...abes segala kawan2...mak bpk..sedara mara..jiran tetangga kantoi dgn cerita kami...hihi..tp ms tu baru real taw xde pembohongan kan...

tengkiu kat kwn aku alim yg sangat suportive! ;)

bila da sekali dating tu mestilah nak berkali kali kan...tp alhamdulillah semua aktivity kami...aku maklumkan kat mak...nasib dia sangat sporting..izinkan aku naik bus 8 jam sakit bontot pinggang sume...pergi KL utk dating...kadang2 tu dia yg dtg Machang...kadang2 jumpa kat Kuantan...mcm2 la...


apa pun dia memang bukan sekadar boyfriend..sbb dia pon penggalak aku utk study...makin semangat nk study kalau nak exam tu...dia punye concern kalah mak bapak aku...hihi...tp alhamdulillah..bercinta tanpa mengabaikan pelajaran...

No comments:

Post a Comment