Thursday, September 27, 2012

Malunyer saya....

you know..kadang2 ape yg kita cakapkan xseperti yg kita fikirkan...something like hati nak lain...tapi mulut cakap lain??well itu yg berlaku pd diri saya...

ibu : Abi...Jom kita g penang..nak x?
abi : ...............
ibu : Penang dgn Pulau Pinang, mana sampai dulu eh?
abi ; kakakakakakakakakakkah...shan...ape abi nk jwb ibu ni??

see? anak beranak gelakkan aku siot!!...mcm apakah?sebenarnya aku nk tanya...Penang tu dalam Pulau Pinang kan...so which area..utara ke selatan ke timur ke barat...see..dia tau aku amek geog ms spm dulu..lg la dia tergelak mcm hampeh...dah la ms tu tgh driving...sob sob sob...

smlm plak..smbhyg magrib lewat..so agak2 nak dekat dgn isyak tu...menunggu la kat bwh sambil pakai telekung lg...ms tadah tangan ats sejadah..dah niat da..nk trus smbhyg isyak kalau da masuk waktu..klu belum nk bace yassin dulu utk arwah mak ndak saya...tp turun bwh jek..dgn bapak terlentang tgk tv..dengan anak bukak katup esbok..nan adoo aku nk mgaji...trus capai hp tgk instagram...lyn picture kardashian's family...malu nye aku dgn diri sendiri...hurm...

sekali hubby bukak hbo - terminator 3...layan dr duduk sampai terbaring..citer xhabes2...sampai renyuk telekung aku...last2 soalan bodo kuar lg...

ibu : xde iklan ke citer ni? (konon nk solat jap ms iklan)
shan : apa lah ibu ni??

c...mcm aku ni kolot sgtkan xtau yg HBO tu mmg xde iklan..

penat dah tunggu..penat dah tahan kentut...

ok sekian!

3 comments:

  1. eemm..ko ni mmg cpt nyanyok la..hihiii..

    ReplyDelete
  2. Hahaha...apelah yg dipikirkan tu yer??hehehehe.

    ReplyDelete
  3. terpaksa ngaku yg kadang kala diri ni jadi sengal jugak...haha

    ReplyDelete