Tuesday, October 2, 2012

Pertemuan pertama

Kenal 2002...jumpa 2003...

hampir setahun kami menjalinkan hubungan kekasih tanpa berjumpa muka...terima kasih pd hp nokia 3310 ku yang selalu jd penghubung kami...

ingat lagi..sebab dia belajar di UPM serdang..so kami putuskan dating pertama kami di KL...aku tumpang di rumah pakngah di pandan indah...ms tu janji jumpa hari Sabtu pukul 9 pagi dekat shopping mall berdekatan...sekali pukul 10 lebih aku xkuar2 umah lg...

reason is aku sakit perut....berapa kali ntah kuar masuk toilet...smpi pakngah aku hairan apsal dgn aku ni...rs nak cansel pon ade..tp sebab si dia dah menunggu dr 8 lebih so keluar la jugak...

First date...blind date rasa sangat janggal...mau x..selama ni dgr suara...manja2...sekali dah berdepan cmni..terus xtaw nk buat ape...rasa mcm jumpa stranger jek...tp dia boyfriend aku....haha

Jalan di area KL...walaupun dia simple..xpandai nak romantik2 sangat..tp hati aku rs happy dan sentiasa berbunga2...




P/S : muntah darah la korang sebulan ni....

4 comments:

  1. Alololo...mcm budak sekolah rendah jer muka tuh...hahahaha =P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha....betapa sucinye muke kitorang ms tu....

      Delete
  2. wah.. hati i pun berbunga2 membacanya...

    ReplyDelete
  3. wah.. hati i pun berbunga2 membacanya...

    ReplyDelete