Thursday, October 4, 2012

Kenangan Terindah

Entry berdot la plak kali ni...selama 10 tahun ni antara kenangan yg aku ingat....

  • Si dia xpernah sambut birthday..
kesian kan...first time kami sambut birthday dia tahun 2004...plan berdating kt KL..dia dtg Machang dan mlm tu kami sama2 naik bus ke KL..on the way..bus rosak...so transfer bus..s kena duduk asing2...tp tepat 12mlm...aku bangun dr seat (belakang sekali) pergi ke tempat dia (depan sekali) untuk bg present dan walkman...(walkman okeh..oldschool gile)...esoknya 1 hari suntuk berjalan/berdating kt KL...mlm travel balik ke Machang semula...perjalanan dr 8 jam drag smpi berbelas2 jam sebab ade excident...so kira mcm ganti balik la date kitorang mlm before tu....
  • Masin mulut mak
masa tu kami berdating 3 orang...peneman setia...Zuraini...(ingat x?) pergi tengok wayang..lepas tgk wayang..window shopping....masa pergi kedai kasut..aku duduk try kasut...tetiba bangun...alamak...peot tembus kena seluar dan seat...malu hokeh...balik umah..citer ngn mak..mak kate..ade jodoh la tuh...dia kata lg..kalau laki nmpk darah period kita insyaallah dia jodoh kita...ntah pape mak aku...xmasuk sense langsung kan..tp alhamdulillah la..mmg jodoh aku...haha
  • Kerja Bodoh
di awal2 perkenalan dulu...pernah create satu email konon nama perempuan..pastu email si dia kate nk berkenalan...punye la bnyk email..satu pun dia xreply...sampai aku sendiri lupa dah password email tu sebab dah lama sgt x berrespon...
  • Cina ke?
kami pernah berdating berdua2an naik ke Genting...ms tu zaman aku free hair...rebonding lagi you...huhu...ade yg ingt kami pasangan cina...kelakar pon ade bila driver bus melayu cuba ckp slang cina dgn aku bila aku bwk minuman naik ats bus...'amoi!itu air tak boleh bawa naik bus.kasi minum habis dulu..nanti tumpah woo.'..something like dat la..ade keje aku nk hafal ayat dia sampai skg...
  • Teddy bear
kenapa eh dulu mesti suke bila dpt teddy bear...seronok jek bile dapat kan...pooh..mashimaro...teddy bear...o..salah satu teddy bear besar bapak punye...sampai skg mak aku simpan lagi...boleh?mak aku taw..bukan aku...haha...pastu now kalau bg amsyar peluk..dia boleh kena histeria sbb takut kat bulu2 teddy bear tu...dah la bapak besar..bulu coklat gelap lak tu...ishhhh...teddy bear ni la dulu2 mak kau peluk2 time rindu kat apak kau taw...
  • X dengar suara...
dulu kalau bergayut mmg kalah la monyet kat zoo...sampai panas telinga...roomate aku selalu pelik sbb kalau berborak kat phone tu xdengar suara aku...pelik sbb diorang yg duduk sebelah ni pun xdgr...si dia yang dlm phone tu dgr ke??ahaks..romantik le kate kan...smpai masuk dlm gobok baju....
  • Nasi ayam
favourite dia nasi ayam..every time dia dtg umah BP jek mesti mak aku masakkan nasi ayam...every time ok...now setelah 3 tahun kawen baru aku master masak nasi ayam kegemaran dia...hihi...


next setime sambung lg la...

2 comments:

  1. yeye..aku ingt aku ni slalu jd org tgh ko ble nk berdating..bkn 1boyfren ko..rsnye da 5org boyfren ko aku teman..hahahaa...kantoiii!!!

    ReplyDelete
  2. 5 orang eh...sikit jek..ade lg sebenarnya yg ko x eskot...jeng jeng jeng...haha

    ReplyDelete