Wednesday, September 12, 2012

Lama bercuti...

Saja ambil cuti dr blogging (cewah..ayat xboleh blah)...dr puasa sampai la raya dah nak abes ni...bukan bercuti g jalan2 ke ape..cume rs mls nk menulis sbb xde cerita yg menarik pon...

bulan puasa..alhamdulillah puasa penuh..2 minggu pertama..masak utk sahur mmg excellent..masuk minggu ke 3...dah terbarai sket..mkn jek la ape yg ade..masuk minggu ke 4 lagi la hancus...berbuka plak kebanyakkan hanya di rumah sebab adik ipar tinggal sekali...lgpun dia dlm pantang..ops bukan pantang bersalin..tp pantang sebab tangan patah...OMG dia lagi terror berpantang kalah aku ms zaman lepas bersalin dulu...tgk dia makan nasi putih dgn ikan bakar bodo(kembung) pon dah boleh buat aku menangis...

ade lah sekali dua aku terlepas kandang..dpt la berbuka kat hotel...si hubby pon ade la sekali dua terlepas kandang..tu pon selepas berkali2 aku pujuk..kalau tak..xsampai hati nk biarkan aku berbuka berdua dgn amsyar...:) hubby mithali la katakan...

erm ni pon menumpul kekuatan nk tulis balik ni..kalau pendam lg lama..lagi malas nk menulis..rs sayang plak kalau blog kosong..walau sedar diri xde sapa pon yg baca...haha...

oh ya..sekarang mmg tgh busy dgn kerja dan rumah tangga...haha..bnyk entry yg terlepas..utk diary sendiri..apa salahnye syok sendiri kan... ok la...sambung len kali...

No comments:

Post a Comment