Wednesday, September 12, 2012

OPEN HOUSE 2012

orang kata xguna cerita kalau xde gambar...hurm...sangat2 menyesal xambil gambar ok...mmg my bad...aku kalau excited..abes lupa nk bergambar...rugi nye...

raya tahun ni..alhamdulillah tuhan bg rezeki lebih...dr segi wang ringgit dan juga masa...maka dapatla kitorg buat open house...

mula2 sj jek ckp kat si hubby...xnak buat makan2 ke? kite jemput adik beradik jek...pastu tetiba dia come out dgn pelbagai idea..nk order nasi beriyani la..satay la...maka jemputan telah pon ditambah dr adik beradik kandung ke adik beradik angkat, tiri dan sebagainya...haha...

mmg terasa mcm makcik2 bila aku berkampung kat dapur sendiri...nasib baik 2-3 ari seblum ari kejadian aku dah siap kemas umah..susun meja dan kerusi...so mlm sebelum kejadian aku dah ready masak kuah spagetti dan jugak custard pudding serta fruit cocktail...

ingt nk tdo awal mlm tu tp xdapek..kul 12 lebih gak aku tdo...pastu pg esoknya bangun kul 6..excited punya pasal...trus kejut abu suh g pasar...beli ayam 4 ekor...pastu aktivity di dapo bermula...serius mcm org tua aku dgn laki membasuh ayam...marinate..dan sediakan lauk pauk yg lain...lauk pauk?bunyi mcm bnyk..actually aku cuma masak ayam masak merah dam ayam goreng berempah jek...tp ayam goreng berempah mcm kurang menjadi...haha....

alhamdulillah..mostly tetamu yg di jemput dapat hadir..ade lah sorang dua yg xdpt hadir ats sebab yg xdpt di elakkan..xpe..aku xambil hati k...yg hadir..thanks so much ya...

Menu hari tu...
1. Nasi Beriyani + Daging Briyani + Kuah Dhal + Acar Timun + Keropok
2. Ayam Masak Merah
3. Ayam Goreng
4. Spagetti
5. Satay Kajang
6. Custard Puding & Fruit Cocktail
7. Cheese Tart
8. Air Ribena Kelas kau Shan...

Antara Tetamu yg hadir pula...
1. Abg Ja & Family
2. Kak Yah & Family
3. Acu
4. Cik Nurul
5. Ayah long
6. Hadry & Family
7. Kak Fairoze
8. Lina & Yana
9. Ayu & Lized
10. Kak Suzi & Hubby
11. Teacher Kay & Family
12. Farhani & Family
13. Nizam & Fiancee
14. Hazwan & Family
15. Mama & Papa
16.TokChu & Family
17. Anom & Family
18. Kak Anida & Family
19. Pok Cha
20. Padir & Family
21. Kak Iza & Family
22. Huda & Fiancee
23. Ari & GF
24. Pakngah & Friend
25. Taufik & Wife


2 comments:

  1. Apesal my same name ada ni?hahahha. selamat hari raya n maaf zahir dan batin yer :)

    ReplyDelete
  2. org lain...Selamat hari Raya kak Suji...amacam...baby bum da ade blom??

    ReplyDelete