Wednesday, September 12, 2012

Roslan A Hamid dalam Kenangan...

Seminggu puasa kami di kejutkan dengan berita pemergian adik mak aku... Roslan A Hamid...

Arwah sangat penyayang...dgn anak buah cukup suka mengusik dan berlawak...setiap kali jumpa mak..dia mesti suka peluk cium dan dukung mak..silap2 ari bulan aku pon di dukung sama...:)

Semenjak sakit..dia xbekerja lg..alhamdulillah rezeki ada..dan ditanggung oleh pakcik aku yg bongsu..CIk Dan...

Arwah pergi meninggalkan seorang istri yg kami panggil MIMA...mima sangat penyayang dan pandai jg hati isteri dan jugak arwah nenek...aku harap sgt aku dapat mencontohi MIMA kalau ditakdirkan nasib kami serupa...MIMA sangat cekal dan tabah...dia jaga cik Lan tanpa banyak merungut...arwah ade 2 orang anak pompuan yg masih bersekolah...

Teringat cerita mima ms kenduri aritu...

Cik Lan : u..hidung i ni gatal la...
Mima : jari u xkuat lagi...meh i korekkan...
Cik Lan : u sanggup eh korek hidung i..kesian isteri i...
Mima : ala...setakat taik hidung u...berak u pon i cucikan ...

sorry..mmg geli sket bile dgr/baca..tp tulah pengorbanan seorang isteri...aku mampu ke nk buat semua tu??? insyaAllah...

Selamat kembali ke rahmahtullah Cik Lan..we all love u so much and will miss you forever... Al -Fatihah!...

No comments:

Post a Comment