Sunday, July 1, 2012

Hargai Aku

Lirik Lagu Hargai Aku – Armada
Seringkali kau merendahkan ku
Melihat dengan sebelah matamu
Aku bukan siapa-siapa
Selalu saja kau anggap ku lemah
Merasa hebat dengan yang kau punya
Kau sombongkan itu semua
Coba kau lihat dirimu dahulu
Sebelum kau nilai kurangnya diriku
Apa salahnya hargai diriku
Sebelum kau nilai siapa diriku

Seringkali kau merendahkan ku (kau merendahkan ku)
Melihat dengan sebelah matamu
Aku bukan siapa-siapa
Coba kau lihat dirimu dahulu
Sebelum kau nilai kurangnya diriku
Apa salahnya hargai diriku
Sebelum kau nilai siapa diriku
Coba kau lihat dirimu dahulu
Sebelum kau nilai kurangnya diriku
Apa salahnya hargai diriku
Sebelum kau nilai siapa diriku
Sebelum kau nilai siapa diriku
P/S : Seseorang bg lagu ni kat aku pg td...dia kate nk testing bg link tp ape sebenarnya maksud dia..haha...sedih plak dgr lagu ni...dan buat orang itu...
"sy xpernah pandang rendah pon kat awak...dan sy juga xpernah merasa hebat dgn apa yg sy ade...awak dgn hidup awak...sy dgn hidup sy...sy xkata 'punya' saya itu sentiasa membahagiakan dan sy jugak tidak akan kata bila saat saya kesedihan...sy juga pasti 'punya' kamu itu ada saatnya membahagiakan dan ada juga saatnya membuat awak sedih... mari kite bersyukur dgn ape yg kita miliki walau kadangkala hidup ini bnyk cabarannya...harap awak paham yang kita sudah menjadi sejarah...dan semoga sejarah itu menjadi pengajaran utk kita meneruskan reality hidup yg sebenar...harap awak ingt lg nasihat sy dulu2...kalau saat kesedihan itu datang..pandanglah wajah anak2 kerana anak2 itu anugerah tuhan utk kita...jgn pernah menyesal kerana...jodoh ketentuan sudah tersurat...."

No comments:

Post a Comment