Friday, July 20, 2012

Kesan dari seminggu berdua2 an...

Jeng Jeng Jeng...adakah ini bermaksud amsyar akan dapat adik???oooo...nops..belum tiba masanya lagi....erm..bila seminggu amsyar kat batu pahat..rindu sangat sama budak tu...hari2 wajib kol dia 2 kali..pg area pukul 11am...time dia da bgn tdo..and malam...time dia main2 dgn si twin...dah pandai cakap skg..bru 2 tahun tp rs mcm bercakap dgn budak besar...u are so pandai la...

antara kesan2 ketiadaan amsyar yg aku dpt rasakan...

1. x boleh pekik...jerit2 kan nama AMSYAR atau SHAN..setiap kali dia tunjuk perangai noti tetiba tutup tv time aku syok tgk tv...ooo...itu mmg habit dia..happy bila aku jerit2 marah...dia on sekejap...pastu dia off balik...

2. Rumah kemas jek xde satu pon mainan dia kat lantai...kalau x tu..pistol bersepah2..ats lantai depan tv..atas tilam nk tdo...dlm beg..dlm handbeg ibu...kat dapo...everywhere!

3. Rindu nak berebut2 dgn abi masa time amsyar mintak susu..berebut xnak buat hokeh...i kan ade penyakit M...selalu abi la mengalah bgn buat susu!

4. Rindu lagu BoBoiBoy..."Jadi kita perlukan penyelamat bumi...BoboiBoy...Ying..Yaya...Gopal...dan super hero kita...Boboiboy!!"...

5. Makan mee hoon goreng singapore xabes sepinggan..tapau bawak balik separuh...sambung makan malam(abi yg abeskan)...kalau x tu, berebut makan kat kedai dgn shan...dengan air kegemaran nya...air siap..(sirap) atau air LO (milo)....

6. Rindu nak berebut hp Ibu dgn shan...dia pantang nmpk aku pgg hp..dia akan amek dan kata..." Shan punye!"...ewah...satu sen aku xpakai duit ko beli hp ni taw....hihi...

7. Xde channel 611, 612, 613..ceria x ceria...kalau x tu..asal aku nk tgk khloe and lamar jek dia mesti..'Bu...Katon ar...Katon ar...plish!'

8. Xpayah nak pgg pistol..dia kan gilo pistol..tahap gila dia sampai bukan dia jek yg tgk tv sambil pgg pistol...aku dgn si hubby pon dipaksa sama pgg pistol okeh...mcm saiko plak aku rasa...

9. tiap2 malam ibu ajak abi jenjalan..klu x pon abi yang ajak ibu...Alamanda putrajaya jek seminggu dua kali kitorg redah..Mydin USJ, Giant..sebab kalau balik umah..mcm orang bongok..aku tengok ko...ko tengok haku...

10.Rindu cium bau masam leher dia tiap kali bangun tdo/amek dr balik sekolah...oooo heaven hokeh!

yang no.10 tu yg paling mahal sekali...hahaha

No comments:

Post a Comment