Friday, July 20, 2012

Jom Kurus Bersama2...

Geli plak haku dgn title di atas...kurus bersama2 kunun..padahal ko tang tu jugak...

Em..apa la nasib badan kan..susah betul nak kurus...tanpa segan silu aku ngaku berat skg da 60 kilo...bangga kan??haha...sebelum kawen..50 pon susah...tp lepas mengandung..terus memboyak2 xboleh nk turun...hihi...

well baru2 ni..aku try Susu Alpha Lipid untuk SDII..utk kuruskan badan kununnya...haha...turun la sekilo...tp dia turut membantu aku dr segi shape...semua ukuran berkurang sebanyak 1/2 hingga 2 inci u olls...

mana tak nya penat aku berpantang 7 hari 7 malam...haha..serius..pg makan telur rebus...tghari makan lauk sahaja..malam pon sama..air masak 2 gelen...eh silap..2 liter..pastu sehari duploh kali ko ulang alik toilet...ok tipu...5 kali jek sebab aku malas nak bangun...haha..tgu tank penuh baru berlari...haha..jimat sket masa aku..tu yg agaknye turun sekilo jek..dasar unta padang pasir...huhu...

lain kali kite share tips makan plak ye...

sekian...

p/s : ade hati nk share tips...sendiri pon failed!!...hihi...pitam!

2 comments:

  1. Hehehhe...sabar jelah. Xper2 nnt akak bg kupon LWM yg free trial tu utk support ur slim tips. Dont worry...it worth it. Selamat menyelim di bulan ramadhan ni yer...

    ReplyDelete
  2. sedih!!haha..xpela..mls dah nk diet ni..cool ajek la..bukan nya gemok gedempol sgt kan??sila jwb 'kan'...haha...

    ReplyDelete