Wednesday, May 9, 2012

Kuss Semangat....

malas nye nk buat ape2...erm...ke mana perginya semangat aku ni...nk buat keje xde semangat...dulu aku tak macam ni...dulu excited masuk opis nk siapkan report yang pelbagai..invoice yang pelbagai...claim yang pelbagai....sakarang...bertimbun kertas2 sebelah kanan menunggu utk diprocess...semakin panjang to-do-list..mana x makin panjang..yg seminggu lepas pon xsetel2...erm..kemana perginya semangat aku ni...dulu aku boleh hafal setiap no PO dr client...skg...haprak....dulu boleh hafal no.phone kwn...skg haprak...dulu boleh ingt segala procedure claim...skg haprak...dulu xpernah miss baca email...skg haprak..dulu ingat invoice client mn yg da byr mn belum...skg haprak...erm....kemana pergi semangat aku ni...xkan la sebab bonus yang jatuh merundum ibarat salji cair turun bukit tu aku jd mcm ni...aku redha..mungkin takat tu rezeki aku..walaupun gap lebih RM10k dr tahun lepas...nk buat mcm mn...ye aku redha...atau mungkin sbb bdan da semakin penat...usia pon da meningkat...tula..mkn supplement biji hitam yg mak bagi tu ngelat2 lagi....erm...bagaimana mau membina balik kekuatan diri ni...pergi team building pon membantu sekejap jek...atau mungkin kena kemas sikit workplace ni baru ade semangat kot...salahkan meja plak da....atau mungkin sbb lappy da berusia hampir 5 tahun berkhidmat utk aku ni kejap2 dia hang..kejap2 dia stuck...ntahla...huhu...okla..bnyk da merapu...nk kembali melihat kerja yg bertaburan ni....

p/s : nk wish selamat hari jadi utk Director dgn ucapan...minta maaf bnyk2...semangatku dah semakin berkurang....huhu

1 comment:

  1. nk kene tambah adik amsyar pulak kot..br bersemangat blik..hihii..

    ReplyDelete