Sunday, May 6, 2012

boleh buat sewa ke??



aritu upload pic ni kat facebook...sume ni harta karun si amsyar la...ye ye to be truth...ni semua sebenarnya mak apak dia yg lebih sudu dr kuah..walaupun amsyar xminta tp puas hati tgk dia main ni sume....

dari kiri...
  • Mini Cooper...harga RM250..kira murah la..da survey bnyk tempat sume harga RM400++...yang ni ade remote control....adiah besday amsyar yang pertama....
  • Motor police...harga RM99...beli kat BP mall...adiah birthday amsyar yang ke 2 tahun...xde remote control..just pijak dgn kaki...yg ni dia kurang main sbb memerlukan effort yang lebih utk bergerak.
  • Bouncing Motor - ni dia bergerak guna kaki...tp extra best sbb ade belon kat bontot so boleh bounce up and down ikut kesukaan....Harga RM150...yang ni ibu belikan sempena suka2...huhu
  • ni paling amsyar suka...xtaw ape nama dia...selalu naik dgn abi berlegar2 di ruang tamu membawa ke depan tv smpai menggangu pandangan orang nk tgk tv...harga RM50...rs berbaloi sgt beli....
  • Adiah dr tok ayah ms belum cukup umur setahun...harga maybe dlm RM60...
  • Walker and Wagon..boleh tolak dan tarik...hrga RM170 kalau xsilap...yang ni pon dia suka main...sorong satu rumah....
bertuahnya amsyar sbb aritu tokchu bg adiah lg..basikal...huhu...tengku tokchu....

so...sapa nk sewa..meh la dtg umah...huhu...

8 comments:

  1. ada button 'like' x kt blog nii???hihii..

    ReplyDelete
  2. like eh???huhu..kalau like...belanja la makan...

    ReplyDelete
  3. kekee...ko tau x sape nii???

    ReplyDelete
  4. kalau aku kata aku tahu...ko takut x???haha...mn la aku taw ni sapa...tp rs mcm tau..tp xtaw la kot2 salah org

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaa...pe la ko ni..aku lerrr zuraini laaa!!! :))

      Delete
  5. haha.mn la aku taw...dah ko komen guna anonymous...blog ko mn?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehee..xdela blog.xrajin nk wat pn..lgpn xde sape nk bc pun..xpelah,pasni aku rajin2 la bc blog ko..best apa...tgk amsyar asyik2 ngn hobi dia mkn aiskrim n pistol..klakar tgk gelagat dia.mcm da beso je..

      Delete
  6. aku buat blog pon syok sendiri jek....haha...

    ReplyDelete