Tuesday, May 8, 2012

activiti berkeluarga....

minggu lepas berjogging di Tasek Y, Batu Pahat...gigih bangun 6 pg...amsyar dah sememangnya tidur dgn nenek dan ayah...so ibu dan abi terus g Tasek Y....mula2 tu tanya abi...nk jalan kaki ke nk naik kereta...si hubby kate...'agak2 la...xkn nk jalan kaki'...aku pon...heh...salah ke..dulu aku ulang alik g sekolah TIGS jalan kaki..tiap2 hari ape???tp disebabkan ade percentage malas lebih kurang 1% dlm diri ni..maka aku pon bersetuju utk naik kereta....tp di Tasek Y..aku berjaya menghabiskan 2 pusingan...what?? 2 jek...haha...kire hokeh la tu kan...dr korang sume yg merengkok lg dalam selimut...huhu....

semalam plak...konon2 tunjuk rajin nk berjogging...dgn suntikan semangan dr lina dan juga pihak penganjur..maka aku sempat juga luangkan masa berjogging...tq pd hubby yg begitu sporting utk bw kan T-Shirt, track dan kasut utk jogg...walaupun director minta hantar report last minute...sempat jugak aku keluar office pkul 6 dan sampai di lokai lebih kurang 6.30pm...sori jugak pd jejeik...sbb xde makanan seblum g kje....insyaAllah hari ni ade ye....

jom layan picture dan kita tgk sapa yang paling happy dalam activiti berkeluarga ni.....


yes..we both love kucing meow2...but cant afford to have one....hurmmmm...

sekian....

4 comments:

  1. Banyak gambar amsyar ni..mn gambar ibu amsyar..?hehe
    Shan pun ikut jogging sekali

    ReplyDelete
  2. Xper...aku nk pi Kuching bulan Sep kang...mau kirim kaH??hehehhe

    ReplyDelete
  3. kirim salam kat tugu kucing tu ye kak suzi...hihi

    ReplyDelete