Monday, December 30, 2013

U'll be missed!

Syaza Hannah - Nama yg comel sesuai dgn tuan empunya diri...dia ni budak practical dari UTP..paling lama bertapa kat office aku...Since May - Dec 2013..selalunya practical student amek ms paling lama pun 4 bulan...

Syaza Hannah Mohd Yusof

beza umur 7 tahun tp nampak cam lebih kurang jek kan...haha..mampuih la perasan lebih si pinky ni...muhahaha...

Mokcik Syaza with Shan si budak korea
Syaza ni masa baru2 masuk ala2 pendiam sikit..biasalah..tp xlama...dlm seminggu dua dah kamceng dah...kepala layan jek...satu benda yang aku ingat psl dia..sume bende dia rasa pelik...milo rasa pelik...roti canai rasa pelik...soya bean rasa pelik...haha...kebetulan time dia beli jek sume makanan rasa failed.

ni baru 2 week dia xde..dah rasa sunyi gila office..myb akhir tahun ni ramai orang cuti..tu yg makin terasa kesunyian ...kalau x...asal pagi kul 9 jek...'kak..jom makan! saya dah lapar terok ni'....haha...sudahnye aku yg makin debab..ko kurus tang tu gak....dia rajin bersukan...minat activity lasak...hey aku mmg tak la nak bungee jumping segala...ko g cari org lain....haha...marathon la...jogging la...kesian dia..wish sgt nk panjat gunung broga dgn kakak2 opis ni tp belum kesampaian...insyaallah eh dik...klu ade jodoh nt kite g tgk matahari naik sesame...haha..konfiden jek aku cakap...ntah2 semput...

Anak aku si shan tu susah sikit nak rapat dgn orang...mmg dia xmau layan orang kebanyakkan ni..tp dgn mokcik syaza ni dia boleh plak layan borak...layan peace mcm dlm picture tu...nasib la syaza ni mmg happy go lucky org nye...cun..comel...sapa2 jumpa mmg boleh terpikat la...budus sume lelaki2 yg mempermainkan perasaan ko dik...erm...bertabahlah dgn no.1 no. 2 no. 3...don't give up and keep counting...muahaha...

love u dik...wish u all the best in your future undertaking..never give up....biasalah masalah akan sentiasa ada...sbb masalah tu yg akan buat kita kuat...yang penting kita trus usaha...kenal diri kita..family is always first...insyaallah Berjaya dunia dan akhirat....


wooo rindu wooo...

No comments:

Post a Comment