Thursday, December 5, 2013

Demam nak dapat adik...

Seronok bila ada sorang officemate kata Shan demam nak dapat adik kot...berbunga2 hati...insyaAllah kalau ade rezeki Alhamdulillah..

Pagi ni tetiba shan demam..tidur meniarap...myb dia kesejukkan...shan jenis xsuka pakai selimut...so pada dia meniarap tu utk cover muka dr kena angin...kaki plak dia letak bawah bantal...musim2 hujan ni mmg kitorang xtidur dalam air cond...kesian dekat shan nanti..kitorang tidur berselubung..shan kesejukan sbb xsuka pakai selimut..

Dah 3-4 kali aku perasan...shan kalau demam mesti hari jumaat...biasanya dia memerlukan 2-3 hari utk baik betul...so..ngam2 la Jumaat, Sabtu dan ahad... Kebetulan hari ni abi dia cuti...so bia abi dia jaga la...tp lunch hour nt aku balik...abi pass baton sebab nak pergi solat jumaat... Ya Allah..semoga ini demam biasa...harap esok lusa sembuhla dia... Amin...

Ok cerita selingan...hari tu nak basuh towel ...terjumpa ini....




pastu semalam jumpa ini plak...


sukati tau tecer ni... haha...now dekat school shan ade nama glamour... Budak Korea...tang mana yang korea Nye pun aku xfaham... tiap2 petang..asal aku ketuk pintu...nanti tecer dia tgk aku...terus dia jerit..Budak Koreaaaa...ibu da sampai.. redho jek la... now shan plak balik school mesti... 'ibu abi..tadikan dekat school ..budak korea makan sayur...' pastu aku tanya sapa budak korea tu...dia jawab...shan lah!...haha perasan betul...

Okla..nak buat keje sikit..arini balik awal sbb abi nak pass baton..nak pg smbhyg jumaat...dah bgtau Boss...boss ok jek...baik nye boss aku...nak keluar bilik dia ckp Thanks...aik..aku yang minta balik awal..dia yg ckp Thanks... haha

4 comments:

  1. Cepat balik....masak sesedap...sejuk2 mcm ni makan panas2 pun sodap...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedap x aku masak...heeee....tq sudi dating makan..

      Delete
  2. HAHAHHA...amin2! moga2 confirm dapat adik yer =)
    Eh yer arr sebab dia putih pastu sepet2 sikit kannnn.
    Budak KOREA =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yay...kalau dapat gugel mcm iman pun best gak kan kak...

      Delete