Monday, June 13, 2011

saya la orang nye....hihihi

sebenarnya malu nk buat entry ni...tp share jugak la..sekadar berkongsi pengalamanan...

sempena majlis sambut menantu atok sedara yang menyambut menantu pertamanya dr Kuala Lipis yg berkahwin dgn bpk saudara (sepupu ayah aku)... dgn bangganya telah diberi kepercayaan julung2 kalinya utk me'make up'kan muke pengantin....apa????namun cabaran itu aku ambil juga demi mengenangkan permintaan dr makcik2 sedara yg kononnya melihat aku sebagai org paling layak memikul tanggungjawab itu..hahaha....

jom tgk pic kat bwh ni.....biase2 jek la..thanks to Auntie Madalina (walaupun dia muda setahun dr aku)...thanks sbb membenarkan aku menyoleknya....hihi...

hihi..sentuhan jari emas ku...

mengigil sebenarnya...

ni la hasilnya....malu......

hadiah dr amypujie utk pasangan pengantin...

Thanks to hubby sbb menjaga amsyar sehari suntuk smbil merewang...sbb istri tercinta busy mengandam..kihkihkih....

3 comments:

  1. terasa mcm kene renjatan elektrik je bile ko jadi mak andam terjun....hehehehe..pape pun muka pengantin perempuan masih ader seri pengantin lagi..

    ReplyDelete
  2. hehehehe cantik je solekan pengantin....memang tangan berseni la mira...hehehe ^^

    ReplyDelete