Wednesday, November 6, 2013

I love my job!

Sssanggggatttt!

Eh...tengah busy ni...kita KIV la dulu citer2 holiday2 yang seronok2 tu...now tgh tension...adoi..keje sekarang mmg multi tasking gilee...buat utk 3 company..so what do you expect kan...nak tip top sume compare mcm jaga 1 company dulu jangan harap la...kalau boleh mmg la nak tip top...untuk kepuasan diri jugak kalau kerja kita ni sistematik kan...tp dgn masa/tenaga/otak/tangan yg limitation ni...hurm what do you expect...again??haha...oh ok..pastu xfaham kenapa company yang ke tiga ni aku mcm b**** tak pandai2 ni...haha....kalau dulu..aku selalu ckp dgn diri sendiri...'xkenal maka xcinta' 'belajar suka dulu baru seronok buat kerja' tp sekarang mcm kebal plak...dah cinta dah suka tp masih xfaham2...factor usia maybe....

okla..sbnrnya tension pasal duk buat keje ulang2..xbagi format...bila buat kate xsuka la xfaham la...masa minta tolong amboi kemain lembut ha suara....bila dah tolong dapat tengking plak....apa la salahnya ckp bebaik kot ye pun aku salah..kadang2 dia yg salah tengok...dgn aku2 panic terus sume kelam kabut...nak cakap thanks pun kemain payah...mcm kena bayar...ape Boss xpayah ada budi bahasa ke??kita ni ada perasaan jugak...hurm xpela..telan jek kot...makan gaji...

okla nak sambung keje..semua keje ada stress...ada happy...xpela..dia pun dah lama xkacau aku...once in a time..sekali sekala kacau apa salahnya...marah2 manje eh kononnya....ni la kot agaknye sebab musabab boleh bonus tinggi...ambik kira sekali bonus tahan maki...haha...wakever





No comments:

Post a Comment