Tuesday, November 1, 2011

another 3 to 30....

ade yg kurang seronok bile dgr ayat another 3 to 30 ni...maklumla ramai yg xmengaku umur da meningkat sedangkan jiwa masih muda belia...huhu..

selamat hari jadi kepada diri ku sendiri...berduyon2 comment di facebook smpai masa kerja pon terganggu sbb lebih seronok reply comment ni dr buat kerja...alhamdulillah tuhan beri kesempatan hidup smpai 27 tahun..semoga diperpanjangkan lg umur supaya dapat melihat amsyar membesar bagai juara....

sebenarnya orang yg patut diraikan hari ni ialah mak saya..yang mengandungkan saya selama 7bulan...(ye saya lahir xcukup bulan)....dia juga yg melahirkan saya dan merasa segala kesakitan yang tiada tandingan di dunia ni..yg menyusu,memberi makan smpai saya besar gedabak ni...memberi ilmu2 dunia dan akhirat..xlupa juga ilmu rumah tangga...hihi...dia yg sepatutnya diberi ucapan tahniah...oh ya..dia juga la orang yg x pernah miss bg saya adiah Bday walaupun saya dah..'another 3 to 30'...hihi...

Tahniah Mak!

2 comments:

  1. o mira 7 bulan rupanya...hhehe kalau x umur kite da tak sebaya dah...hehehhee

    ReplyDelete
  2. balik bp cari tempat makan steamboat..aku nak banje mak aku a.k.a mak angkat ko

    ReplyDelete